Afspraak maken? Bel 0344 - 60 18 26 of 06 - 55 160 381

Anno 1972

Vakmanschap en passie voor schilderen. Dat is in het kort Schildersbedrijf Otto Verkerk. Schilders met liefde voor het vak en altijd met twee doelen voor ogen: een perfect eind resultaat en een tevreden klant.

Licht en landelijk interieur
Prachtige, grote alleenstaande villa
woonkamer-landelijk.jpg
Ook de ambachtelijke schildertechnieken passen wij toe, zoals op deze afbeelding te zien is

Ambachtelijke schilders

Schilder worden is een roeping. Dat geldt zeker voor de schilders van Schilderbedrijf Otto Verkerk. Al sinds 1972 staan ze bekend om hun ambachtelijke technieken en enorme vakkennis. Dit enthousiasme brengen we nog iedere dag met succes over op de andere schilders binnen het bedrijf. Dingen mooier maken, daar draait het om.

Sinds 2015 is ons bedrijf onderdeel van de Liefhebber Groep. Net als bij Otto Verkerk gaan ook bij de Liefhebber Groep kwaliteit en goed advies hand in hand. De bedrijven vullen elkaar perfect aan met moderne en ambachtelijke technieken.

Ons bedrijf beschikt over:

- ruimte voor restauratiewerk

- een moderne spuitcabine

- een afdeling kleurontwikkeling met geavanceerde mengmachines

Neem contact op

Mijn winkelwagen

U heeft nog niks in uw winkelwagen.