Afspraak maken? Bel 0344 - 60 18 26 of 06 - 55 160 381

Glas in lood & glaszetten

Glas in lood is een oeroude techniek. Mooi om te zien, maar niet eenvoudig om te maken. Toch beheersen wij deze techniek tot in de puntjes. Nieuwe glas in lood ramen ontwerpen we zelfs speciaal op maat voor uw pand.

Een haan, ondergaande zon en bloem in glas in lood
Inrichting in kerk, met glas in lood ramen
Glas in lood symbool
Glas in lood klaprozen

Restauratie en reparatie van glas in lood

Het ontwerpen en uitvoeren van nieuw glas in lood is niet het enige wat we doen. Ook uw oude glas in lood ramen herstellen wij weer in hun oude glorie. Met de juiste reparatie- en restauratietechnieken wordt uw glas in lood weer de blikvanger die het hoort te zijn.

Wat doen we nog meer:

Monumentaal glas

Monumentaal glas heeft een gewelfd oppervlak. Het wordt vooral toegepast in panden met een historisch karakter (kerken, grachtenpanden, kastelen).

Leverbaar in enkel en gelaagd glas en met hoge isolatiewaarde.

Brandwerend glas

Brandwerend glas voorkomt het overslaan van brand van de ene naar de andere ruimte. Het wordt veel gebruikt in binnenpuien en deuren

Leverbaar in diverse maten van brandwerendheid.

Zonwerend glas

Een zeer dun laagje coating reflecteert de warme straling van de zon. Er zijn vele mogelijkheden in soort glas, dikte, kleur van de coating etc. Hiermee beïnvloedt u de gewenste mate van zonwering, lichtreflectie en –doorlatendheid.

Isolerend glas

Door het vervangen van enkel glas door isolatieglas bespaart u op de stookkosten. Ook voor monumentale panden zijn er verschillende mogelijkheden. Informeer hier gerust naar.

Neem contact op

Mijn winkelwagen

U heeft nog niks in uw winkelwagen.